مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-10سياسي

خبر خوب| بهره برداری از ایستگاه برق دژکوه در روزهای آینده


بهره برداری از پروژه ایستگاه برق دژکوه به مراحل پایانی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، هستند برخی پروژه ها که سالیان گذشته کلنگ زنی شدند اما با حرکت لاک پشتی و روند اجرای آن ها به کندی پیش می رفت.

در دولت سیزدهم دولت مردمی آیت الله رییسی جان دوباره ای به این پروژه ها دمیده شد و مردم شاهد به بار نشستن و تحقق اجرایی شدن این پروژه ها هستند.

ایستگاه برق 132 کیلوواتی برق دژکوه از جمله این پروژه هاست که با توجه به افت مکرر برق در شهرستان لنده، کلنگ آن در سال 1398 توسط وزیر وقت نیرو دولت دوازدهم و سایر مسؤولان به زمین زده شد.

این پروژه به طول 45 کیلومتر طی این سال ها فقط 45 درصد پیشرفت داشت و با عزم راسخ و اهتمام جدی دولت سیزدهم هم اکنون به پیشرفت 100 درصدی رسیده و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

سید عبدالعزیز موسوی در خصوص آخرین وضعیت این پروژه در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهدشت، از بهره برداری ایستگاه برق دژکوه در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: احداث خط 132 کیلوولت این ایستگاه به پایان رسیده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این که بهره برداری این ایستگاه باعث خالی شدن بیش از 25 مگاوات بار ایستگاه برق دهدشت خواهد شد گفت: این کار باعث برطرف شدن ضعف ولتاژ مناطق زیادی از دهدشت و لنده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بهره برداری از ایستگاه برق دژکوه در روزهای آینده

خبر خوب| بهره برداری از ایستگاه برق دژکوه در روزهای آینده